روش های مختلفی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به اختصار آمده است.

۱- تبلیغ در پیج افراد مشهور و تاثیرگذار (اینفلوئنسرمارکتینگ)

اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار کسانی هستند که در بین اعضا یا فالوورهای پیج اینستاگرام خود دارای مقبولیت می باشند. از آنجا که فالوورهای این اینفلوئنسرها به آنها اعتماد دارند، توصیه آنها یا تبلیغ خدمات و محصولات شما در این پیج ها می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. هزینه تبلیغات در این پیج ها هیچگونه تعرفه مشخصی ندارد و اینفلوئنسرها با نظر خود تعرفه تبلیغات را مشخص می کنند!

۲- تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام مخصوص اکانتهای بیزینسی است. در این نوع تبلیغات می توانید به صورت هدفمند موقعیت مکانی، زبان، جنسیت کاربر، رده سنی ، سیستم عامل ، علاقمندی و… را انتخاب کنید تا پست مورد نظر شما در میان کاربران هدف در اینستاگرام نمایش داده شود. این نوع تبلیغات منحصر به فالوور های پیج شما نیست و به تمام کاربران هدف نمایش داده می شود.

از مزایای این نوع تبلیغ علاوه بر هدفمندی آن، امکان قرار دادن لینک در پست و استوری اعم از لینک سایت، دانلود نرم افزار و اپلیکیشن … است .

۳- تبلیغات در پیج های پربازدید اینستاگرام

پیج های پربازدید اینستاگرامی مانند صفحات سرگرمی و فان، آشپزی، صفحات اخبار و حاشیه های سلبریتی ها از جمله پیج های اینستاگرامی هستند که می توانید در آنها تبلیغات کنید. البته از آنجا که فالوور های فیک در اینستاگرام و در برخی از این پیج ها زیاد است،  در انتخاب این پیج ها باید دقت کنید و فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا از تبلیغ خود بهترین بازدهی را داشته باشید.

۴- افزایش فالوور پیج اینستاگرام

تا چندی پیش یکی از روش های مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام افزایش فالوور با استفاده از ربات های اینستاگرام بود. شیوه کار این ربات ها فالو کردن اعضای پیج های دیگر و بعد از مدتی آنفالو کردن آن ها بود. اما در حال حاضر با آپدیت های جدید اینستاگرام دیگر امکان استفاده از این بات های اینستاگرامی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *