با توجه به محدودیت های اعمال شده در خصوص پیام رسان تلگرام مدتی کوتاه شاهد کاهش بازدید آن بودیم اما در حال حاضر با بازگشت دوباره کاربران و کنار رفتن پیام رسان های ایرانی همانند سروش و عدم استقبال کاربران از این پیام رسانها، بیزینس های مختلف مجدد پی به فرصت های موجود تلگرام برای تبلیغ و بازاریابی محصولات خود برده اند. در حال حاضر حدود ۶۰% کاربران ایرانی ، تلگرام و حدود ۴۰% آنان اینستاگرام را بر روی گوشی خود دارند.

 

ممبر تلگرام

روش های مختلفی برای افزایش اعضای کانال تلگرام وجود دارند که در ادامه توضیح می دهیم:

۱- افزایش ممبر تلگرام با پروکسی

در این روش ضمن افزایش ممبر تلگرام، می توانید به بازاریابی محصول خود نیز بپردازید. همزمان با ممبرگیری، پست های جدید به کانال خود ارسال کنید و محصولات خود را تبلیغ کنید. شیوه کار به این صورت است که کاربران تلگرامی که از روش پروکسی های رایگان به تلگرام وصل می شوند کانالهای تبلیغی را در بالای تلگرام خود به صورت پین شده می بینند که با ورود به کانال و در صورت تمایل می توانند جوین یا عضو کانال شوند. در این روش اجباری برای عضویت در کانال تلگرامی موردنظر نیست.

۲- افزایش ممبر تلگرام از طریق اد اجباری

اد اجباری با اضافه کردن اجباری عضو به کانال تلگرامی روشی است که با استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام انجام میشود. اگر کاربری پیش از این از طریق تلگرام های غیر رسمی مانند موبوگرام ، طلاگرام و … به تلگرام دسترسی داشته است. توسعه دهندگان این برنامه ها می توانند بدون اطلاع کاربران آنها را در کانال های مختلف عضو کنند.

این روش بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال برندینگ و افزایش شهرت هستند. مسلما کانالی با اعضای بیشتر می تواند وجهه بهتری برای کاربران ایجاد کند و اعتماد کاربر را بالا می برند. اگرچه اکثر کاربرانی که از این طریق به کانال جوین شده اند کاربر فعال نبوده و یا اکانت خود را در تلگرام حذف نموده اند.

۳- افزایش ممبر تلگرام از طریق پاپ

افزایش ممبر از روش پاپ با استفاده از پوش نوتیفیکیشن انجام می شود. پوش نوتیفیکیشن تبلیغی است که از طریق برنامه های موبایلی ارسال و در بالای صفحه نمایش موبایل به شکل پوش (مثل پیش نمایش پیامک یا پیامهای اینستاگرام و …) نمایش داده می شود. در این روش کاربر با آگهی روی تبلیغ زده و وارد کانال می شود. لینکی که کاربر به واسطه آن وارد کانال می شود لینک جوین کانال است و همین موجب اضافه شدن عضو به کانال و افزایش ممبر کانال خواهد شد.

۴- افزایش ممبر تلگرام با تبلیغات گسترده در کانال ها

به مرور و با ظهور کانال های تلگرام، گروه های تلگرامی تبلیغات گسترده شکل گرفتند. که این گروه ها مسئولیت تبلیغات در چند کانال تلگرامی را به طور همزمان به عهده می گیرند. این روش اگرچه بازدهی کمتری در ممبرگیری خواهد داشت اما از مزیت های آن افزایش ممبر کانال تلگرام و انجام تبلیغات به صورت همزمان است.

روش های معمول افزودن ممبر به کانال در بالا توضیح داده شده است. اگر مایل به افزایش ممبر کانال و یا تبلیغ گسترده محصولات خود در کانال های مختلف با توجه به بودجه تبلیغاتی تان هستید با ما در ارتباط باشید:

https://t.me/pirso

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *