وبسایت

۸ مزیت داشتن یک وبسایت برای کسب و کارتان

۱- داشتن وبسایت نشان از اعتبار شماست اغلب بیزینس ها خصوصا کسب و کارهای کوچک برای حفظ و یا ارتقا وجهه خود در میان مشتریان شان داشتن یک وبسایت را ضروری می دانند. البته مشتریان مدرن و امروزی نیز انتظار ادامه مطلب

تعرفه و قیمت تبلیغات در اینستاگرام

روش های مختلفی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به اختصار آمده است. ۱- تبلیغ در پیج افراد مشهور و تاثیرگذار (اینفلوئنسرمارکتینگ) اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار کسانی هستند که در بین اعضا یا فالوورهای پیج اینستاگرام خود ادامه مطلب

گروه گسترده تلگرام

قیمت تبلیغات گسترده در کانال های پربازدید تلگرام

به تدریج و با افزایش محبوبیت تلگرام و کانال های تلگرامی، تبلیغات در این رسانه محبوب افزایش یافت. کانال های تلگرامی مانند گیزمیز، بدندید و … که محتوای عمومی و سرگرمی داشتند بیشتر از سایر کانال ها مورد توجه قرار ادامه مطلب

ارسال پوش نوتیفیکیشن

تعرفه و قیمت ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

پوش نوتیفیکیشن یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است که می توانید به صورت هدفمند از آن استفاده کنید. از جمله موارد استفاده از ارسال پوش نوتیف تبلیغاتی برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی موارد زیر است: تبلیغات هدفمند در اپلیکیشن های ادامه مطلب

۴ روش افزایش ممبر تلگرام

با توجه به محدودیت های اعمال شده در خصوص پیام رسان تلگرام مدتی کوتاه شاهد کاهش بازدید آن بودیم اما در حال حاضر با بازگشت دوباره کاربران و کنار رفتن پیام رسان های ایرانی همانند سروش و عدم استقبال کاربران ادامه مطلب

۵۰۰ سایت برتر ایران در الکسا alexa سال ۲۰۱۹

سایت الکسا که زیر نظر آمازون اداره می شود. با آنالیز وبسایتها به رتبه بندی آنها می پردازد. معیار این رتبه بندی تنها میزان بازدید سایت است. الکسا تنها ۵۰۰ سایت برتر ایران را در لیست خود نمایش می دهد ادامه مطلب

بازاریابی ویروسی (وایرال مارکتینگ) چیست؟

انتشار پیام تبلیغی یک شرکت با ترغیب مشتریان به معرفی آن به دوستان و آشنایان می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. در واقع شرکت از مشتریان خود برای انجام این کار استفاده می‌کند و مشتری با هر بار انتشار آن، ادامه مطلب

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک چیست؟ ابتدا با برخی مفاهیم و تعاریف از دیدگاه پروفسور توربان آشنا می شویم. «تجارت الکترونیک عبارت است از خرید و فروش کالا، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های ارتباطی». این تعریف از چهار دیدگاه قابل بررسی است: ادامه مطلب

پوش نوتیفیکیشن

توسعه دهندگان موبایل همیشه تلاش دارند از راههای مختلف تعداد کاربران خود را افزایش دهند و بتوانند کاربران خود را متقاعد کنند به صورت مداوم از اپلیکیشن آنها استفاده کنند. یکی از ابزارهای قوی برای جلب توجه کاربران اپلیکیشن‌های موبایل، ادامه مطلب

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا PPCیا CPCچیست؟ بازاریابی اینترنتی ترکیب دو فعالیت مشخص است: ترافیک و تبدیل، بدین معنا که ابتدا ترافیک ایجاد می‌کنیم و سپس بازدیدکنندگان سایت را به خریدار تبدیل می‌کنیم.ایجاد ترافیک یعنی هدایت بازدیدکنندگان به سایتمان. این کار می‌تواند ادامه مطلب