این روزها تلگرام با دربر گرفتن قریب به ۴۰ میلیون مخاطب ایرانی توانسته است به یکی از بزرگترین رسانه های حال حاضر ایران تبدیل شود. سهولت استفاده از تلگرام و رایگان بودن آن از جمله مزایایی است که سبب اقبال عمومی آن شده است.

افراد زیادی در تلگرام با ایجاد کانال محتوایی توانسته اند جذب مخاطب نموده و از راه تبلیغ در رسانه خود کسب درآمد کنند و همینطور افرادی با تبلیغ در این کانالها محصولات خود را به فروش می رسانند و یا خدمات خود را تبلیغ می کنند.

شما به عنوان فردی که قصد تبلیغ محصول و یا خدمات خود را در کانالهای تلگرام دارید چگونه از میان کانالها، کانال مناسب را انتخاب می کنید؟ معیار قیمت گذاری تبلیغات در کانال چیست؟